2015. április 7., kedd

Ünnepfóbia....

...mert aki zseni, az kreál magának egy kórságot is, akár...

Évek óta a hátam közepére sem kívánom a "nagy ünnepeket", mert folyton történik olyankor valami rossz velem.
Már a "kis ünnepek" is a hidegrázás kategória, gyakorlatilag nincs olyan piros betűs ünnep a naptárban, ami nálam simán telne.

Már azon gondolkoztam, valószínűleg én vonzom be.
Ilyen nincs, hogy mindig, minden jeles napon KELL valami szarságnak történnie, de az élet újra és újra eljátssza a maga kis csavarjait, és hozza magával a kis ajikat, nekem.

Most húsvét.
A hideg rázott tőle...
Próbáltam kizárni, nem gondolni rá.
Minden rendben lesz, ment a mantra, ha elfogott a rossz érzés.

Aztán szépen eltelt a nap, a srácok cukik voltak, és olyan nagyon szépek. :)

Elhúzódott a napunk, sokáig filmeztünk, aztán megegyeztünk, hogy gyors vacsora, aztán nem kádban fürdés, mert az nekik 1 óra, hanem tusolnak, és akkor még tudunk nézni 2 részt a sorozatunkból.

Zalán ment elsőnek fürödni.
Egyszer koppanás, csend, majd sírás.

Rohanok Csongor után a fürdőbe, Zaza ül a kádban, fájdalmasan rám néz, folyik a könnye, és fogja a nyakát.
Ahogy a kezét leszedtem, csupa vörös a torka, a gégéje vonaláig, meg a kulcscsontja.

Nagy sokára tudta csak elmondani, hogy elcsúszott, és a nyakát bele verte a kád oldalába.
Csak sírt, hogy "...fáj, nagyon fáj a torkom!", nehezen kapott levegőt és keservesen sírt, ha nyelt.

Csongor még gyors megfürdött, addigra össze raktam fejben, hogy ok, akkor ezt meg kell mutatni orvosnak, mert ha bent megzúzódott, elalszik, és álmában kezd ödémásodni, dagadni, akkor simán megfullad álmában...

Öltözni, persze Csongor is jön, és séta este negyed 9 magasságában az ügyeletre.

Az orvos nagyon meg sem nézte, egyből mondta, hogy ez azonnal Gyula SBO, mert ezt meg kell nézni "belülről", ő ehhez kevés, mert RTG, vagy UH kell hozzá, no meg egy fül-orr-gégész.

Hívtam az exem, nem akartam Anyáékat sokkolni már megint, jött is értünk, irány Gyula.

Persze megint jól működött a "csak nehogy az a doki legyen, aki tavaly előtt nyáron egymás után 3* is felvett bennünket az SBO-n, mert helyben fog agyonlőni!" - naná, hogy ő volt ügyeletben.

RTG-t kértek, faszaságos, csak hogy meglegyen a havi sugár dózis 9 felvételt készítettek a minimről, még tátott szájjal is lőttek róla egy felvételt.

Aztán megnézte az ügyeletes orvos, de mivel a felvételeken semmi nem látszott, és ahogy bele kukkolt, és megtapogatta, nem talált elváltozást, Zaza is azt mondta, hogy már majdnem jó nyelni/levegőt venni, így haza engedtek.

Éjfélkor már ágyban is voltam.

Hát ezek után nem is tudom milyen hozzáállással várjam az év elkövetkezendő ünnepeit.

Megmutim a pasikat, ezt a baleset előtt 5 perccel lőttem róluk:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése