2014. augusztus 29., péntek

Évnyitó

Mindig azt mondtam: ha valaki meg akar bántani, az mondja rám nyugodtan, hogy vaskalapos és maradi vagyok.
Vérig leszek sértve.

De az utóbbi hetekben már sokadjára villan belém, hogy én most öregszem? Vagy mégis csak egy vaskalapos, maradi, és konzervatív nő lettem?!

Ma pl. a tanévnyitó ünnepség verte ki a biztit nálam.

689 gyerek.
Egy iskolaudvaron, szépen felsorakozva.

Kb. kétszer ennyi szülő/családtag.

Esküszöm, a gyerekek tök korrekten viselkedtek!
Hiába mondják, hogy milyen rosszak a mai gyerekek, nem, nem volt velük semmi baj.

De a szülők...
BOTRÁNYOS volt, ahogy viselkedtek.
Egyik anyuka segg részegen a hátam mögött egy szerencsétlen tanárnő/anyukát kínzott vagy negyed óráig, és mivel elég hangos volt, így a többi "felnőtt" megpróbálta túlharsogni.

Ja, mert igen: Megy az ünnepi megnyitó, és míg a gyerekek szépen sorban állva az igazgatót hallgatják, addig hátul a "mintaképek"* jóízűen csacsorászva megbeszélik a nyári pletyókat, ki kivel, mekkora, hogyan, hol, és mikor...

Olyan hangzavar volt, hogy gyakorlatilag túlharsogták a háznyi, böhöm nagy hangszórókat.

Gratulálok....

A másik meg?!
Megkövetelik a gyerekektől a fehér ing - sötétkék alj ünnepi öltözetet.
Jogos.
Szépek, egyformák, ÜNNEPIEK.

Igen, van X db gyerek, akire anya nem adott csak reklámmintás fehér pólót, meg szimpla tiszta farmerban/bermudában jött. Ez a max. 5% belefér egy ekkora embertömegnél.

De a szülők?
Esküszöm, már majdnem én éreztem magam szarul, mert volt rajtam egy (szép) szoknya és blúz, nem olyan, amiben hétvégén a piacra kiugrok**, vagy amiben a barátnőmhöz elugrok egy kávéra., hanem más/ünnepi.

Mert évnyitó volt.

Ez a gyerekeknek*** egy különleges esemény, amit tiszteljünk meg azzal, hogy nem strandpapucsban, kockás shortban, és csíkos pólóban állok (hangosan pofázva) végig.

Basszus, TÉNYLEG ennyire maradi lettem, vagy a nagy tömeg a "fura"?!

Amúgy tök fura volt, Csongor a "nagy" ötödikes... :)
Az 1.a. osztály tanulóit az 5.a. tanulói kísérték be, bár Csongor otthon még erőteljesen tiltakozott, hogy ő aztán egy elsős kezét sem fogja meg, szépen bekísért ő is egy kislányt.
Az ünnepség után Zalánnal az apja ment fel az osztályterembe, én meg átmentem a másik iskolába, Csongorral és az új ofővel.
Öröm van, Panni néni MATEMATIKA tanár, szóval a legtutibb osztályfőnököt kaptuk meg, Csongor legnagyobb örömére! :D


Vigyorka, göndörke... :P

Tévedés, nem is alszik! (bár alvajáró...)


* szülők
** na jó, nem járok piacra, de izé....
*** és remélem nagyon sok szülőnek is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése