2016. április 18., hétfő

Igaziból vadiúj élet!

A mai nap fontos volt, NAGYON!
Ez a legemlékezetesebb Andrea nap ebben a röpke 120 évben, ami mögöttem van... :P (...és lehet a következő 120 évben sem lesz emlékezetesebb!)

Ma kezdtem úgy ténylegténylegigaziból dolgozni, a helyemen, a K&H Bank szeghalmi fiókjában, a pénztárban.

Köszönöm a mai ügyfeleknek a türelmet, a biztató mosolyokat, a kedves szavakat, mert

"...inkább lassan, de biztosan haladni!..." 

ez volt a napi mantrám.

Zsibbasztó érzés, félelmetes, izgalmas, de JÓÓÓÓ, és ha a rutin már belefészkel a kezeimbe akkor azt hiszem végleg azt mondhatom, ami már most itt kering bennem:
Haza értem, itt otthon vagyok! :)

És a legeslegjobb, hogy tüneményes kollégáim vannak!!!
Fruzsi született tanár, le sem tagadhatja az örökségét: a génjeiben van a tanítás.
Semmi nem volt evidens a számára, mindent az elejéről elmagyarázott, sorban, aprólékosan, TÜRELMESEN, ha kellett  akkor akár harmadjára is.
Juditot is elhalmoztam kismillió kérdéssel, tudtam egész nap "zaklatni" apróságokkal, és mindig egyből jött, mutatta, csináltuk,...
Ildikó, István is segítettek mindenben, szóval mázlim van a kollégáimmal! :)
Olyan nagyon jó volt így belezuhanni ebbe az egész új életbe.
Cuppantás Nektek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése