2016. április 19., kedd

Pest - oktatások

Az elmúlt 5 hetet gyakorlatilag folyamatosan Pesten töltöttem.
Kicsit viccesen jött ki, mert közbe esett 2 ünnepnap is, ami lerövidítette a heteket, ezért tolódott ki ennyire az alapoktatásom.

Megkaptam az összes alap képzést, mostmár van jogosultságom az összes (majdnem) banki rendszerhez már amiben így elsőre dolgoznom kell, megvan a forint pénztárosi képesítésem, úgyhogy ugorhattam bele a munkába.

Még lesz egy következő felvonás, egy valutapénztárosi képzés májusban, amitől igennagyonszörnyűségesen szepeg a hátsóm, mert akik most voltak, azoknak a 85%-át meghúzták elsőre, szóval jajjjjj....

Előre úgy terveztem, hogy óóóó, Pesten vagyok, majd folyton fent lógok a tesóméknál, és gyerekezek, hugizok, meg barátnőzök/barátozok, de a rövid heteknek, meg a sűrűn vizsgázásoknak "hála" csak 2 tesós nap, meg egy Ágós nap fért csak bele.
De reszkess Bozót és Sanya, mindjárt itt a május, muszáj lesz most már összehozni a talikat! :D

Élveztem nagyon a pesti létet, nekem Pest az szerelem.
Perverz vagyok, legalábbis azt mondják, mert imádok BKV-zni, szeretek jönni-menni.
Most nem sok csavargás fért bele, de a szállásig 40 perc volt az utazás, a Keletitől is kb. ennyi, szóval volt bőven km bennem.

Szuper volt a szállásunk, 7. emelet 4 hétig (utolsó héten 8.), és a kilátás...
Előttünk terült el a kivilágított Keleti, mögötte a Parlament, a vár, a citadella, mögötte a budai hegyek, rajta a sok kis apró csillogó fénypont.... Gyönyörű!

Volt jó pár kolléga, akivel nagyon jól összejöttünk.
Az első 2 hétben Bea, aki a szobatársam lett, aztán ő később kezdte a többi oktatást, így Dórival bútoroztam össze. Volt 2 Tamásunk is, és mi négyen teljesen összenőttünk.

Jó volt együtt tanulni, mindenki mást tudott hozzárakni a nagy közös egészhez, nagyon jókat beszélgettünk, hatalmas vigyorászások voltak, ráadásul az egyik Tamás gyomai, így még oda-vissza utazni is együtt utaztunk.
Fura, mert valamiért erőt adott és biztonságérzetet az, hogy vagyunk mi "egymásnak".

...és a véletlenek netovábbja (bocsika, ugye nem felejtettétek el, hogy véletlenek márpedig NINCSENEK!), a valuta pénztárosi oktatásra is együtt fogunk majd így négyesben menni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése