2015. február 4., szerda

Napi izgi, amolyan csordásandis életérzéssel...

Délutános vagyok, 10 után haza jöttem, ez exem veszi a kabátot, öltözik, indul.
Fura zajok a fürdőszobából, mint amikor szabadon van 2 vezeték, és néha össze-összevillannak, zizeg az áram.

Oda megyek a bojlerhez, és hálistennek egy igazi idióta vagyok, mert úgy gondolom, ha megütögetem alól a kis műanyag izét, amiben a vezetékek vannak, akkor majd abba hagyja és meggyógyul.

Végülis abba hagyta.
No meg elkezdett a műanyagból folyni a víz.

Gyors utána sikkantottam az exemnek, hogy véleményezze már, mert SZERINTEM ez nem túl egészséges, de ugye én csak egy butuska nő vagyok, úgyhogy az én szavamra adni...

Lenyomtam a monológomat a zárlatos vezetékek közül csöpögő víz alá beülni, és fürödni - lázálmomról, amit ő is ellenzett, úgyhogy végül megkereste gyors a biztosítékot, és le is kapcsolta.
Mondta, hogy így bevállalhatom a fürdést.

Szóóóóóval reggeli projekt: villanyszerelő vadászat.

Arányszámokat ízlelgetek, hogy szeghalmi viszonylatban kb. mennyi az esélye, hogy lesz olyan vállalkozó szellem, aki nekem meg is tudja csinálni?!

(a probléma még akkor is adott, hisz a vizet fel kell ennek a szutyoknak melegítenie, mielőtt egy fürdést bevállal az ember, az meg bő fél, megkockáztatom: 1 egész nap....)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése