2015. február 13., péntek

Privát szappaopera, 2785. rész

Kedden újra szerelő járt ugye nálam, bojler ügyben.

Szerdán volt meleg víz.

Csütörtökön már erősen langyiba fürödtem, és tökre csodálkoztam, hogy ENNYIT azért nem mosogattam...

Ma (péntek) egész nap nem voltam itthon, csak 9 után értem haza, erőteljesen átfagyva, fáradtan, nyüszkén.
Gondoltam majd egy nagy kád forró víz, úgyis gyerektelen hétvége, ráérek ilyen földi hívságokra...

Hát ja.
Csak egy a gáz, NINCS meleg víz.
Langyi sincs.
Hideg az van.

Tessék mondani, hisztizhetek, így bő 1,5 töketlenkedés után vagy tényleg egy elkényeztetett kis liba vagyok, hogy IGÉNYLEM a XXI. század összes* luxusát?!

* MELEG víz, baszki, forró, csapból, bojlerból, nem a gázon melegítve - lábasból!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése