2015. március 23., hétfő

Primal move ...

... vagyis ahogy átkeresztelték : Ground Force Metod edésen voltam ma, és IMÁÁÁÁÁÁÁÁDOM!

Sensei fülét rágtam már nyár óta, hogy olyan jóóóó lenne, ha nekem szimpatikus időpontban elkezdődne végre egy ilyen edzés, mert még tavaly tavasszal már kaptam tőle ízelítőt, és nagyon tetszett.
Aztán nyáron Várhelyen az életmód táborban is volt pár edzés, szóval egy bimbózó szerelem volt ez már nagyon hosszú ideje.

Tuti kis NAGY csapat jött ma össze, ez egy bemutató - kedvcsináló edzés volt.
Az a jó, hogy minden korosztályból voltak, idősek, fiatalok, férfiak, nők, szóval totálisan vegyesen....

A nyelvem lógott a végére, és már most biztos vagyok benne, hogy holnap lesznek problémáim, mikor a frissiben felfedezett és átmozgatott, amúgy mozdulatlanságra kárhozatot izmaim az éjszakai megpihenés állapota után reggel visongva jelzik majd létezésük tényét.

Úgy néz ki, hogy ez az időpont marad, szóval jövő héten hétfőn, 18:00-kor aki kedvet érez egy gyermeki, önfeledt, vigyorgós, egyszerű, de borzalmasan jól átmozgató nem ugrabugra testmozgáshoz, akkor jöjjön bátran!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése