2011. július 18., hétfő

Elindult?

Ma végre látott egy írástudó...
Egy nagyon szimpatikus fiatal reumatológus nézett meg, alaposan átolvasott minden előzményt, kikérdezett, megvizsgált és mindezt csak 1 óra várakozás után.
Szóval csúcsszuper nap volt!

Kért időpontot MR-re, és kiírt egy 15 alkalmas fizikoterápiás kezelést.
Megkérdeztem,, hogy muszáj Gyulán, vagy ugyanolyan minőségben megkapom-e ezt Füzesgyarmaton is?
Azt mondta mehetek nyugodtan Gyarmatra is.
Nem mindegy, hogy 1,5 óra buszozás, vagy 15 perc buszozás.

Átvitt apa Gyarmatra, beosztottak, jövő hétfő reggel kezdhetem is a kúrát.

Voltam a leletemmel a háziorvosomnál is, átolvasta és kérdezte, hogy még mindíg nagyon fájok?
Mondom nem, csak ha élek.
Aztán kigondolta, hogy akkor lehet ideje egy injekció kúrának, úgyhogy adott receptet, vehettem 5 ampulla izét, meg hozzá tűt és fecskendőt és az elsőt be is nyomták a sejhajomba.
Minden nap munka után megyek a héten majd hozzá a következő szúrásért, úgyhogy lehet lassan újra működőképes leszek.
... de miért nem adta ezt az injekciót mondjuk 3 hete, mert azóta folyamatosan megállás nélkül fájok, és hetente mentem hozzá az első becsípődésem óta...?????

Mindegy, elindultunk.
Jegelem a fenekem. Remélem nem leszek J.Lo, A FérfiM szavazott rá, de én nem szeretném....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése