2011. július 21., csütörtök

Úgy látszik a mai nap a "fogas" témakör jegyében telik...

Este elvittem a fiúkat az anyukámékhoz, vacsiztunk, megfürdettük őket és hazajöttem.
Alig léptem be az ajtón, csörög a telefonom.
Csongi volt és izgatottan mesélte:

- Képzeld anya, KIHÚZTAM A FOGAMAT!!!! (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ)
- Mit csináltál??? (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ)
- Tudod, lötyögött a fogam ("végre" az első foga elkezdett mozogni, és már jócskán kibújt mögötte a csontfoga), megfogtam, benyomtam a lötyögős fogamat a csontfogamig, reccsent egyet (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ) és addig mozgattam, míg kijött! (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ) Mama elrakja neked és majd hazaviszem, jó?
- Okés! Nagyon bátor voltál, büszke vagyok rád! (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ)

Úúúúúúúúúúúúútálom a fogas témákat, főleg mikor jajjj!

Szóval "elvesztette a szüzességét", megvolt neki az első.
És bakker, tuti nem az én fiam, mert saját magának???
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

1 megjegyzés: