2011. július 10., vasárnap

Le vagyok maradva...

... és csak most vettem észre!
Szóval VAN új kádam, VANNAK csaptelepek és újra VAN melegvizem.
A fürdőszobám szép, már tiszta is, és belaktam teljesen.

Csak...
Vacak hét volt, rohanós.
Hajnalban ki dolgozni, meló után egyből anyáékhoz a kicsikért, aztán haza.
Persze kb. 5 percet töltöttünk csak itthon, aztán le a játszótérre és mikor végre fel tudtam imádkozni őket egyből mehettünk is anyához vissza mert már 8 óra volt.
Majdnem 9 volt, mikor hazaértem, és mivel a derekam még mindíg NAGYON selejtes, így nem sokat csináltam itthon, hanem fekvés, alvás...

Pénteken nem szőröztem tovább, elmentem a háziorvoshoz, mondtam, hogy még mindíg szörnyen fájok, bár mozogni már tök jól mozgok.
Kért egy röntgent, majd holnap letudom azt is.
Kértem beutalót a reumára, majd aug.15-én mehetek, addigra remélem elmúlik ez a fájdalom azért!

Hétvégén én utaztam volna, TTSPGy szervezett hétvégi murit nekünk, aztán pénteken 2-kor kiderült, hogy kútba esett és mi lenne, ha Ő jönne?!
Örültem, mert nem is tudom hogy űltem volna végig a majd 5 órás vonatozást, meg pénteken már volt vagy 38 fok, úgyhogy szauna ezerrel az utazás.
Mire ide ért, kb. félhulla volt a hőségtől, de kemény pasi, túlélte!

Ma viszont korán el is ment, a delessel, mert estére program volt szervezve, és huss.
Hátha jön megint hamarabb egy hosszú hétre, bár nem drukkolok ezen, inkább legyen meló ezerrel nála is.

Aztán...
Tegnap este hívott anya, hogy a szembe szomszéd mikor jött este haza Várhelyből, látott egy balesetet.
Ica doktornőnk rongyolt bele frontálisan egy szembe jövő kocsiba, előzés közben.
Fogalmam sincs mi lehet vele, a kocsiját d.e. behozták a tűzoltóság udvarára és borzalmasan össze van törve.
Sanyi bácsi egy ideig látta a mentést, azt mondta a tűzoltókat meg kellett várni, ők tudták csak kivágni az autóból.
Úgy félek, hogy nagy baja van! :(


És hogy még egy picikét se érezzem jól magam, egy újabb csapás:
Ma tönkre ment a telefonom!
Nem működik az érintőpanel...
Este beszéltem még vele, amikor anya hívott, és mikor ma reggel felvettem, halott volt .
Kikapcsoltam, hátha magához tér, ha kiszerelem az aksit, de most csak annyit értem el vele, hogy már vissza se tudom kapcsolni, mert nem tudom beütni a PIN kódot, MERT NEM MŰKÖDIK AZ ÉRINTŐPANEL... :(
A kis tököm kivan!

Ja, azt említettem, hogy tegnap este óta a derekam megint NAGYON szar?!
Ma fél útig jutottam a vasútállomásig, ki akartam kísérni a dááágámat, de nem ment.
Majd minden lépésnél belém hasított a fájás úgyhogy ehh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése