2011. július 13., szerda

Hírek - szerda esti kiadás

 1.) Vera barátnőmnek ma este megszületett a kisfia, baba mama jól vannak (Vera nagylánya tollából az infó).
Nagyra nőj Zente, legyél nagyon boldog és egészséges férfiember!
Vera, neked is minden szépet és jót! De minimum egy tündéri eszem-alszom természetet a fiacskádnak! :)

2.) A derekam BOTRÁNYOSAN POCSÉK! :((((
Vasárnap óta megint majdcsak nullás vagyok mozgásilag.

Elmentem hétfőn dolgozni, mert nem akar egy öreg milliomos sem eltartani, de szörnyű.
Óránkként kimászok az öltözőbe, van ott egy orvosi vizsgálóágy, felfekszem, picit nyújtok, aztán vissza dolgozni.
Űlni veszett pocsék, és nem javul semmit.

Ma fodrászdában voltam, a masszőrömmel együtt voltunk beírva és mikor meglátott, lefehéredett egy kicsit.
Azt mondja nagyon nem normális dolog, hogy így vagyok.
A holnapi masszázsomat lemondta, azt mondta szerinte sérv, mert egyre rosszabb és zsibbadok is, szóval inkább nem nyúl hozzám, míg nem tudjuk mi ez.

Holnap megyek a háziorvosomhoz, viszem a röntgen eredményemet ( Az L-S átmenetben kis ívű balra konvex scoliosis. A csigolyatestek magassága megtartott. Ép zárólemezek. Az L IV - S. I. intervertebralis rések kisfokban szűkebbek.)  és kérek beutalót a reumára.
Aug.15-re kaptam itthonra időpontot, de egy kolléganőm megpróbál beprotezsálni a saját orvosához, és ha holnap sikerül neki, akkor hétfőn megyek Gyulára. Kisírok egy MR-t, aztán majd csak kiderül valami...

Addig is megpróbálok nem belehalni, és megbolondulni a fájdalomtól. Nehéz ügy, de majd csak megoldom valahogy.

Asszem ennyi mára.

Hírszerkesztő: Cs. A. alias Negra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése