2012. május 26., szombat

Ez sem ment egyszerűen!

Hónapok óta készülök kifesteni a konyhát, ablakcsere volt, és erősen lerongyolódott tőle az amúgy tökéletes összkép a konyhámról.

Festék VAN, teddy hengert vettem, csak időm nem volt, mert vagy a kicsi pasikkal voltam elfoglalva (enyém-hétvégéken), vagy Pesten császkáltam (apás hétvége).

Most nagyon megacéloztam magam, MUSZÁJ megcsinálni, mert utálom már nézni.
A fiúk cukik voltak, megértették, én meg nekifogtam.

Konyha kipakol, cucc elővesz, festék...
FESTÉK?
Basszus, nem, nem EZ  a szín van...
Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

Találtam egy befőttesüvegnyit, elrakva javítószínnek, tehát igen, jól emlékszem, VAN, csak épp nem konyhányi mennyiség.

De ügyes voltam, csak a 2 sérült falat gurítottam át, az utolsó cseppig kitunkoltam a piklit, és kész a konyhám!
Már meg is száradt, és TÖKÉLETES!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése