2012. május 7., hétfő

Pest 4/2

Kaotikus nap, rohanós, randizós, pörgős, ajándékokkal teli, vásárlós, utazós,... szuper!

Reggel kis kavarodás és pici késés után végre előkerült Betond!
Egy közeli bevásárlóközpontot adtunk meg célként, hogy ide mindketten eltalálunk.
Sok-sok éve "ismerjük egymást", legalábbis nagyon régen olvasom a blogját, belefecsegek, és ő is olvas engem, plusz privátba is beszélgetünk, ha olyan dolog van, ami nem a blog kommentoldalára kívánkozik.

Nem tudom a ruha instrukció segített, vagy fényképről a való életben is felismerhető vagyok, de egyszer csak ott jött velem szemben széles mosollyal az arcán...

Leűltünk, beszélgettünk.
Jó volt.
Ja, és kaptam ajándékot is!
Ez a csoki valami istentelenül fincsi, hugival megdézsmáltuk, de a rágót azt nem bántottam, holnap átadom a fiúknak! ;)


Még pénteken kaptam Ágótól is meglepit, itt van Ő, az aktuális szerelem medálommal :)



Mikor elbúcsúztunk, Betond ment gyerekezni, én meg Ágóval randiztam aztán rohanás volt a Kreatív Hobbyba, meg a Hobby Művészbe, mivel vészesen záróra tájékán voltunk már.

Vettem egy csomó papírt, szalvétákat, nyaklánchoz láncokat, organzát, bőrt, szóval matatás volt ezerrel.
Sajna nem csak a záróra szorított, a FONTOS FELADAT az még jobban, úgyhogy nem sokat sétáltunk, csak egy kis isteni smoothies csusszant le a California Cafee-ban, és rohantam haza.



Az ikrek tündérek, délután 15:30 körül kezdődik a nyafizás és olyan 20:30-ig tart, de egy kis babkocsizás, meg fenékcipelés az nagyban segíti a dolgokat! :D

Éjjel többször álmodtam, hogy sírnak a babák, aztán arra ébredtem, hogy nem álmodom: sírnak a babák.
Míg hugi az egyiket szoptatta, én a másik száját próbáltam betömni átmenetileg a cumival.
Nem egyszerű 2 csecsemővel, ezt tapasztalat nélkül is 100%-ra tudtam, de így, benne is élve, látva, háááát...
Lesz még pár nehéz napja a hugomnak, de főleg nehéz éjszakája!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése