2012. május 4., péntek

Pest 4/1

Meg volt beszélve anyával, hogy kivisz reggel a vonathoz.

Indulás előtt 5 perccel beugrott valami halvány izé a fejembe, hogy csak megnézem a menetrendet.
Kisebb infarktus: 3 éve kezdtem el Pestre járni, és menetrend változás ide, vagy oda, de max 2 percet  változtattak az induláson.
Most viszont merevül kivettek egy járatot, szóval az, amivel indulni terveztem, az nem ment.

Ok, akkor nézzük a volánt, busz megy?
Megy, de nagyon necces az érkezés és vonatindulás.
Van 7 perc de mi van ha késünk?!
Várhatok 2 órát...

Erre anya mondja, sebaj, bevisz ő Gyomára...

Időben bent voltunk, megnéztem az indulást, kiűltünk a peronra.
Erre megszólal a hangosbemondó, hogy jön az IC-m, csak épp másik vágányra.
Felnézek, hát a digitáblán is ki van már javítva.
Rohanás, aluljáróba le, majd másik peronra fel, de sebaj, megvan a vonatom.

Volt elől két 1.osztályú kocsi, aztán öt 2. osztályú.
Felszálltam az elsőre, és szerintetek végig kellett mennem az egész vonaton, hogy találjak végre egy helyet???
A legutolsó kocsi legutolsó űlése volt csak szabad, háttal a menetiránynak, és közvetlenül  a sínekre láttam rá...
Ballagások voltak ma, azért volt telve emberrel az egész vonat.

Pesten viszont már ment minden végre normálisan!

Volt randi Ágóval, csomagátadás, kaptam én is SZÉPET, meg fincsi capuccinot, aztán időben haza értem hugihoz, még Csabi érkezése előtt.
Mikor megjött gyors összeszedte a cuccot és Samut, aztán indultak is.

Szóval itt vagyunk kettesben, csajok, üres a lakás, itt a kocsi, buli van! :D
Nem,  ne izguljatok, jó kislányok vagyunk, babázunk, és bár hugi meglepett Sommersbyvel, de csak módjával iszogattam! :)

Voltunk kint levegőzni a kicsikkel, és boltba is elmentünk a közelbe, Zorka lepisilt, meg volt sírás is ezerrel, de édes kis húsok!
Rengeteget nőttek, kipofásodtak, cuki kis törpök!

Holnapra vannak tervben dolgok, 3 randi lóg a levegőben, meg hugival BKV-zás, és boltok, nem is tudom mit hogyan és mikor.
De majd beosztom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése