2014. szeptember 1., hétfő

HP

Ma valamilyen oknál fogva extra sensitive üzemmódban vagyok, és valahogy úgy alakult, hogy töményen jött a fejemre az, amire egyébként is ugrok.

Nincs front, sem ciklus vész, se semmi.*

Előre bocsájtom: az első dolog az én hibám volt: figyelmetlen voltam.

Hétvégére kellene készülnöm egy adag ékszerrel.
Megrendeltem hozzá a kellékeket.
Ma meg is érkeztek, neki estem, és jött a sokk: NEM ELÉG!

Nem tudom, hogy számoltam, miért lett kevesebb, valószínűleg simán csak félre gépeltem, és nem ellenőriztem le a végén a mennyiségeket.

No, az első sokk után bicajra ültem, és az összes lehetséges helyet végig zongoráztam picinyke városunkban, de sajna nem kaptam fekete tekla gyöngyöt.

Hazaszáguldok, webshop.
Rendelek, és szívhez szóló üzenetet is küldök a hölgynek, aki a kapcsolattartó, és már többször volt email váltásunk kis apróságok miatt, hogy baj van, holnap S.O.S, akár elsőbbségi felárral is, légipostán, vagy privát futárral, de max. csütörtökre legyen itt a csomag, ha istent ismer....

Erre kaptam egy olyan emailt, amitől előbb felakadt a szemem, aztán levegőt venni is elfelejtettem, majd eldurrant az agyam, és sikíthatnékom támadt.

"Kedves Andrea!

A főoldalon láthatta kiírva, hogy zárva leszünk ma délutántól. Én holnap reggel elutazom, de átszerveztem a dolgokat, hogy reggel fel tudjam adni a csomagját. Mivel egyedül dolgozom,** ezért ezt más nem tudja megtenni helyettem. Nagyon kérem, hogy legközelebb időben adja le a rendelését, mert ilyen esetekben fizikailag képtelen vagyok az ilyen SOS kéréseket teljesíteni.

Kérem, hogy az alábbi számlaszámra utalja át a szállítási költséggel megnövelt összeget, ...........
Szerdára ott lesz a csomag."

MIVAN????

Most tegyük félre a tényt: hp vagyok.
...meg azt is, hogy tényleg nem olvasok főoldalt, mert kb. 2 hetente vásárolok innen, és nem érdekel az aktuális akciós kínálat, meg a workshopok sem, meg semmi, ami a főoldalon hirdetve szokott lenni.
Ha csak nincs 3 cm-es, dupla vastag vörös betűvel írva valami, akkor én automatikusan megyek a termékpalettára, kiválasztom a termékcsoportot, és kattkattkatt... (a számlázásnál sem hívta fel semmi a figyelmemet a zárórára!)

Ilyen esetben a válaszlehetőségek, SZERINTEM:

A.) hp, máskor nézd azt a nyomorult főoldalt, lekakkantom a fejed, nem kapod meg a csomagot, de nem is válaszolok, aztán leshetsz! - INKORREKT hozzáállás, nem támogatom, de elvileg jogos.

B.) Válaszol, hogy a webáruház zárva tart, következő postázás dátuma mittoménmikor... - KORREKT hozzáállás, bár nem esne jól, de elfogadom.

C.) Válaszol, hogy oké, reggel postáz, viszlát! - KORREKT hozzáállás, nagyon köszönöm, és legközelebb is tőled vásárolok...

Miután a hangom megtaláltam,  átgondoltam, szegény nő egyedül dolgozik, ne csesszek már ki vele.
Írtam neki, hogy bocsika, tényleg figyelmetlen voltam újra, nem láttam, hogy zárva, nem akarom felborítani a terveit, megoldom máshogy.

Erre jött nekem egy újabb flegmarohammal, hogy Kedves Andrea, akkor mégsem szeretné? Mert akkor MEGINT átszervezi a programját.

Kezdtem megbicsaklani, újabb bocsánatkérés, hogy tényleg nem akarok kellemetlenkedni, ha dolga van csinálja, ha megoldható, akkor meg postázzon, nincs harmadik opció.

Jött a replika:

"Én elküldöm a csomagot, csak ahhoz tudnom kell, hogy ön is szeretné, és át fogja utalni a vételárat. "Meglepetéscsomagot" semmiképp nem szeretnék küldeni."

Oksa, feladom.
Semmi nem dühít jobban***, mint amikor valaki nagyképű, arrogáns, lekezelő, kioktató, és beképzelt.

Átnéztem a számláimat.
Megint felakadt a szemem, mert húúúú...
Szóval eléggé sokat vásároltam nála mostanság...

Megírtam neki a tényt, hogy én, szürke kis egérke, egy utolsó kis senki már bocsánat, hogy a földre pottyantott a jószerencse, de 3 hónap alatt ennyi, meg ennyit vásároltam nála.
Mindig előre utalok, és soha nem mondtam még le rendelést.
És ez után a hiszti után már csak azért is kérem azt a nyomorult gyöngyöt, aztán viszlát, neki úgy látom nincs szüksége rám, nekem meg erre a bánásmódra nincs.

Elég hosszú szünet következett, gondolom ő is lázas papírnyálazásba fogott, mert kaptam egy MAJDNEM bocsánatkérést, meg magyarázkodást, és közölte, hogy holnap reggel felpostázza a cuccot.

Ez 2 óra levelezgetésbe telt.
Meg hogy jól megbántott, és tele lett vele a púpom.
És hogy elveszített egy (SZERINTEM) JÓ vevőt a cége.
Majd lesz neki másik, nem aggódok érte, én viszont vagyok olyan hülye, hogy aki egyszer sikeresen mélyen megbánt, az nekem onnastól levegő...
Utálom a jegyem, a skorpiók összes nyomorult, és szar jellemvonását magamban hurcolom.
De nem tudok kibújni a bőrömből, és nem akarom megerőszakítani magam.

Mindenesere most jól jönne egy tábla Milka (vagy a kedvenc ország tortám)... :(

* ...egyszerűen csak tényleg igaz, öregszem és konzervatív lettem. Meg egy hisztis picsa vagyok, valószínűleg.

** ÍGY, vastagon, dőlt betűvel szedve...

*** de, tuti dühít valami még ennél is jobban, csak most nem jut az eszembe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése