2014. szeptember 15., hétfő

Noé

Szombaton szakadó esőben úgy döntöttem, nekem MOST kell elmenni bevásárolni.

A cukrászda előtt szembe jött velem egy édes icipici cicus.
Kérdeztem a csajokat a cukiban, ismerős-e a kis macs, de azt válaszolták, már 2 napja ott bolyong, és nincs gazdája...

Nem tudtam ott hagyni...

Felvettem a kis ázott szőrcsomót, és haza sétáltam vele.

Megfürdettem, bolhaírtóztam, és megetettem.

Annyira picike, azt gondoltam nem is eszik még, csak szopik, de meglepett: kerekre ette magát, mindent eltakarított a tányérból.

Gandalf persze az ajtó előtt őrjöngött, fújt, morgott, borzolta magát.
Volt pár próbálkozás (a kicsi a hordozóba zárva, Gandi szabadon) de mindig katasztrofálisan sikerült.

Gazdát kerestem neki az első perctől kezdve, és úgy néz ki, meg is lett az új helye.

Édes kis hús, kár, hogy nem maradhat... :(








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése