2014. november 24., hétfő

Ajándék

...és az egyik legszuperebb!

Kicsit kacifántos a sztori, legyen elég, hogy nekem szívügyem a helyi kézműves termék.
Szerettem volna segíteni egy olyan dologban, hogy ne gyári készet vásároljunk, hanem terveztessünk, és a helyi, Szita manufaktúra készítse el a srácainknak a kézilabda mezt.

Végül nem így alakult, de ebben a sztoriban éppen ez a lényeg.

Kaptam egy ajándékot, a pár ajánló szóért cserébe.
Tervezett nekem egy "cég logót". :)

Pár változtatás majd lesz rajta, de fejből EZ jutott rólam, és a termékeimről eszébe Krisztiánnak:



Nem sűrűn* kapok ajándékot gyakorlatilag "vadidegentől"**, és főleg nem ilyet.
Az egész napomat átvigyorogtam, meg még másnap és ma is, ha eszembe jut, vagy megnézegetem, olyan boldogságos érzés...

Kezdem egyre sűrűbben érezni azt, amit mostanában olyan sokat hallottam...
Érdemes jót tenni, jó lenni, adni...
Végül minden jót (és ROSSZAT IS!!!) vissza kapunk.
Lehet nem attól, akinek okoztuk, de az Univerzum kárpótol, kiegyenlít és rendet rak.

Köszönöm Rika! :)

Itt van pár dolog abból, amivel Ő foglalkozik:




* ...azaz SOHA

** Jó, Krisztián nem az, na de akkor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése