2014. november 16., vasárnap

Amikor nyafff van...

Gyakorlatilag bármihez hozzá lehet szokni.
Élj benne elég hosszú időt, és az is, ami rossz, lassan átminősül és "normális állapotnak" könyvelődik el.
Ez nagyon nem normális, sejtem én...
Lehet valamiféle önvédelem ez a kis koponyánkban megbúvó ÉN részéről, nem tudom.
De ez van.
...vagyis gondolom nem csak én működöm így... (Ugye nem? Mondjátok, hogy nem vagyok UFO!) *

Viszont vannak napok, mikor minden igyekezetem ellenére nem tudom elhitetni még önmagammal sem, hogy jól van ez így.

Mikor hiányzik valami.
Ha hiányzik valaki.

...vagy mint most, hogy semmi nem jó, és mindenem fáj, kellene egy tea, vagy egy ölelés, vagy hogy rám terítsenek még egy takarót...

Néha borzalmasan rossz az, ami NINCS.

* ...de, AZ vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése