2011. június 27., hétfő

Bocsi a kellemetlenségekért, a költözésem miatt! :)

Volt egy kis pittyputty, sikítás, meg miegymás, jobbnak láttam arrébb állni, mielőtt a szólásszabadságom nagyfokú korlátozása miatt vadidegeneketet kellene puskavégre kapnom.
Nehezen tűröm, ha korlátozni akarnak, ha meg egy vadidegen szól bele az életembe, akihez semmi közöm és neki sem hozzám, az meg főleg agyvízforraló hatással bír rám.

Szóval új név, új email cím, új blogcím, elvileg lenyomozhatatlan vagyok, csak a tietek, akiket én hívok, és engedek be hozzám.... :)

Picit el vagyok maradva az írással, jajajjjj, de bocsi, alibim van, el voltam foglalva...

Először is, kitört a Nagy Nyári Szünet.

Ez ugye azt jelenti, hogy szervezősdi megy ezerrel.

Múlt héten délelőttös voltam és ezt úgy oldottuk meg, hogy anyáéknál aludtak a fiúk, 2 után értük tekertem, hazajöttünk, kis játék, miegymás, majd 7-8 körül vissza vittem őket anyáékhoz, én meg haza.

Mindenki örült, senki nem kelt korán, csak én, mert ugye 6-ra tudtam így járni dolgozni.

Aztán meg kedd d.u. felhívott A FérfiM, hogy mit szólnék, ha egy vonaton űlne, ami hozzám...
Naná, hogy szomorúságomban könnyesre sírtam a párnám... :D

Majdnem családi életérzés volt olyan 6 napon keresztül, szóval igen, szeretem én ezt!

Voltam pecázni is vele, furcsán csinálta, csak "dobált", de szerencsére csak 1 szúnyog zabált meg, úgyhogy éljeeeeeeeeeeen!
Halat is fogtunk, egy kis csukát, de vissza dobta, mert ő egy rendes pasi...

Volt egy másik izgi pillanat is, amikor szó szerint "rárepült" a csuka a csalira, de olyan kis balfék volt, hogy elhibázta az "ugrást", úgyhogy vízben maradt.
De meg van fenyegetve, hogy úgyis ki lesz legkésőbb ősszel szedve, úgyhogy ami késik nem gyorsvonat!

Ja, meg a lényeg!
Ő, aki FérfiM, fogta magát és szombaton kifestette Csongi szobáját, úgyhogy 1 év halogatás után végre az is szép, tiszta, naggggyonfrankó!
Volt belőle vita, mert szerintem és a festék szerint orgona, bazi jó színe van, szerinte meg egérszürke, de hát nem lehet mindenki tökéletes, a színvakság meg legfeljebb a jogsi hosszabbításánal okoz majd neki problémát...

Mivel esett az eső szombaton szinte egész nap, nem száradt a fal normálisan, úgyhogy este úgy hagytuk, ahogy volt, nem poroltunk.
Vasárnap reggel kitakarítottuk a szobát, minden a helyére került.
Mikor a játékokat hurcibáltam vissza, egy halom régi kacatot, meg a törött, felesleges dolgokat nem is vittem vissza, 2 nagy szatyi lomot levittem a kukába. Út közben megállított az egyik szomszéd, aki egy oviba dolgozik, hogy inkább adjam neki a szatyikat, kiválogatja és a még használható dolgokat beviszi a gyerekeknek.

Ma reggel meg azzal lepett meg az Öreg Szakállas, hogy becsípődött a hátam, úgyhogy volt nagy sikkantás, anyázás, meg szip-szip és hatalmas mák, hogy akkor még itt volt A FérfiM.
Felkanalazott a földről, gatyába rázódtam, Flector tapasz, fájdalomcsillapító és irány a doki.
Kaptam valami bika gyógyszert, amitől elvileg kúvára jól kellene hogy legyek, ehhez képest csak jajj van.
Feküdtem, aludtam is már egy nagyot, de csak jajj...
Már feküdni is fáj, úgyhogy bevackoltam magam a fotelba, körbepárnázva, kitámasztgatva, most így próbálok túlélni, de nem nagyon megy.
nem kicsit fájok.

A FérfiM el, család életérzés is el, aztán eccer csak majd....

Most arra koncentrálok, hogy nem kellene kipurcanni.
Meg azon gondolkozom, mi lesz, ha a fiúkat az apjuk haza hozza este.
A hét úgy működik, hogy délelőtt velem vannak, itthon, ebéd után jön értük az apjuk és este jönnek csak haza, lefekteti őket, megvárja, míg meló után hazaérek...
A Terv ez volt, most meg marhára jól jönne, hogy akkor vagy 2 napot had le4gyenek még ott, mert nem biztos hogy fogok tudni felugrálni nekik kívánságteljesítés végett....

2 megjegyzés:

  1. Nekem igencsak nyilvánosnak tűnsz....

    VálaszTörlés
  2. Ja, csak annak nyílvános, aki az ismerősöm.
    Nincs kint a címem, csak a fb-n, de csak az ismerőseim láthatják, és ezt másik email címről regiztem, úgyhogy ha Cs.A.-t keresi, akkor itt nem talál meg az a bizonyos személy... :D

    VálaszTörlés