2011. június 9., csütörtök

Fogas

Csongornak már nagycsoportban nagy szívfájdalma volt, hogy:
- Anya! Már a legtöbb csoporttársamnak kiesett 1-2-X foga, vagy legalább mozog nekik! Nekem miért nem???
...én meg örültem, mert nem baj az, ha később kezdjük az ezzel járó macerát.

Tegnap amikor jöttünk haza a suliból egyszer csak felkiált:
- Anya! Itt van egy másik fogam a számban! És a tejfogam már mozog is!

Ez így megy?
Reggel még sehol semmi, este meg már kint van 1 mm a fogból?!

Reggel is azzal ébredt, nagy vigyorogva, hogy:
- Nemsoká kiesik az elő fogam!

Én meg gyomorideggel, hogy basszus, kezdődik.
Nekem nagyon nehezen jöttek ki, és nehezen estek ki a tejfogaim. Emlékszem még rá, hogy hogy be voltam kakilva, utáltam és féltem.

Csongor nehéz eset.
Gondolom mint mindenben, ebben sem lesz egyszerű vele.

Jajjj!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése