2011. június 29., szerda

Nyaff

Zaza így 3 nap után már egész jól van, este még lázas volt, ma reggel óta még nem (kop-kop-kop).

Én továbbra is roki, nem is tudom, mi lesz így velem.
A gyógyszer amit kaptam az elvileg egy erős fájdalomcsillapító-gyulladáscsökkentő-izomlazító, de egy picit sem jobb, sőt!
Éjjel kétszer ébredtem arra, hogy most mindjárt meghalok, gondolom álmomban fordultam volna, de még jobban becsípett ez a szar, úgyhogy most vagy 20 cm-el vagyok alacsonyabb, mint a szokott magasságom.

Reggel össze szedtem minden bátorságom és felhívtam a masszír nénimet, hogy ha szabadulna helye, akkor hívjon. Pénteken 10-re van időpontom hozzá, de addig nem bírom ezt a fájást így. Tudom, ha hozzám nyúl abba is kb. bele halok majd, de 1 óra kínszenvedés inkább, ha sanszos, hogy utánna picit jobb lesz.

Szóval rokkangatok...
Meg ma délután ha minden igaz, az ex elviszi picit a fiúkat, úgyhogy legalább hozzájuk nem kell majd felugrálnom.
Haha: "ugrálnom"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése