2011. június 2., csütörtök

Sűrű hétvége volt...

... és bár elvileg hosszú, mégis hamar elröppent.

Én csütörtökön 2-kor kijöttem a cégtől és csak ma 2-kor kell újra ott lennem, úgyhogy volt 4 teljesen szabad nap.

A FérfiM, (alias TTSPGy) csütörtökön délután érkezett óriási vihart, felhőszakadást hozva, de mivel már "zandikázhatnékja volt", nem várt, hanem besétált az ömlő esőben.
Még a táskában hozott dolgai is szarrá áztak...

És az enyém volt (vagy én az övé???) egészen ma reggelig.
Nennnyó elengedni!

Pénteken voltunk osztálykiránduláson, íme!
Katt a képre a többiért!




El voltam kényeztetve a hétvégén, Zandika nem főzhet, míg A FérfiM itt van, amit naaaagyon, de naaaaaaaaaaaaagyon bánok! :D
Jól vagyok tartva, finomabbaknál finomabbakat kapok, úgyhogy lassan elő kell szedni R. Rékát, hogy leüvöltse rólam a pici pocimat...

Meg volt furaság is, én befőttesüveggel a kézben sétáltam végig 2-3 utcát, a fura hobbit űző hobbit meg egy szexi sárga gumikesztyűben, négykézláb az átereszcsövekben, meg árokparton, békanyálat-füvet átlogisztikázva matatott guszta lényekért a trutyiban.

Piócaaaa????

Nem sikítottam, úgyhogy asszem nem lehet panasz rám!
A FérfiM ma elszállítmányozta a dögöket, úgyhogy a lépcsőház megmenekült... 

Ma lesz még egy védőnöi státuszvizsgálat, Zaza 5 éves lesz holnap, úgyhogy azt még lezavarjuk, aztán mehetek dóóóógozni...
Nem én nyertem a nagy pénzt a lottón... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése