2011. szeptember 7., szerda

Miss Kaotika

A héten voltam már:
- délutános (délutános hetem van)
- átfogós
...holnap leszek 7:30 - 19:30-as, pénteken meg délelőttös...
Ehhez a munkarendhez tervezz és idomulj, ha tudsz!

Andika rugalmas, megoldja.

A héten nincs ex, Pesten dolgozik, ezért anyáék a gyermekbegyűjtők, fektetők, és a kaotikus munkarendem miatt:
- aludtam már egy estét anyáéknál (12 év után basszus, olyan fura volt újra ott fürdeni / aludni!), aztán ők hajnalban el, hugihoz, én meg csemetékkel a suliba, oviba
- aludtak már itthon egyet, reggel el ovi, suli
- most anyáéknál alszanak, és ő is viszi őket reggel, mert reggel kezdek
... tehát ma reggeltől számítva (SZERDA!!!) kb. hétfőn d.u. 4-ig nem is találkozom a fiúkkal, mert apás hétvége jön.

Ja, ez egy másik sztori, az ex "végre" elkezdi a nem tudom mióta halogatott fősulit, így a beállt rendszerünk borul, pont azon a hétvégén megy suliba, mikor a gyerekek az övé, úgyhogy megint én sz***ok, na de mámmmámááááá!

Úgyhogy kb. most kezd tele lenni a kis hócipőcském ezzel az egész szervezkedős, agyalgatós, ide teszem, oda hozom, ki viszi, hol vannak nyomorúságos élettel!
Alig vártam, hogy végre induljon a suli, vissza álljon a régi jól bevált "nyugis" (hozzám mérten nyugis, más számára őrület) és kiszámítható életünk, erre tessék.
Most még bonyolultabb  minden!

Tessék mondani, hol lehet reklamálni?!

Ja, igen, tudom, keresnem kell egy gazdag, öreg és beteg vén pacákot, aki eltart és hamar örökölök, ahogy a receptet már vagy 3 éve megkaptam egy bizonyostól....
Kár, hogy néha a szívdolgok beleszólnak a tutiba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése