2011. szeptember 30., péntek

Ez milyen?!

Péntek ESTE 19:40-kor csörög a VEZETÉKES telefon, amin kb. 3 éve nem hívtam senkit és csak a net miatt van, és keres egy hölgy az Inviteltől, hogy van egy naccccccerű előfizetési akciója a számomra!

Bakker, jó hogy nem vasárnap este 10-kor, ennél már csak ez lenne a dúrvább....

De mivel egy kedves csajszi vagyok, végig hallgattam, majd közöltem, hogy köszi, nem élnék a lehetőséggel, mert nem akarok +1 év hűséget aláírni, még ha cserébe csak 250 ft-ért beszélhetek is naphosszat vezetékes számmal, mert nem beszélek ezen a vacakon.
- Na de gondolja át, hogy....
- NEM beszélek vezetékes számmal, KÖSZÖNÖM, de NEM élek az ajánlata.
- Na de....

Basszus, nem tudok bunkó lenni mert ha szar is a munkája, de ő ebből él, és nem tudom rá csapni a telefont.
Lehet meg kellene már ezt is tanulnom végre?!
Elmondtam vagy 6*, meg ő is, visszavágott, hogy de..... aztán megunta, és sértetten elköszönt.

Kinek jó ez?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése