2012. július 23., hétfő

Nyaralás - Csordás módra

Javarészt már ismeritek, de aki nem, annak összefoglalva:
Pénteken d.e. indultunk Berekfürdőbe, mama, papa, plusz mi hárman, délre ott is voltunk.

3 hét szahara után egyre hidegebbet mondtak, utolsó napokban már kifejezetten esős, 20 fokos hőmérsékletet jósoltak.

Ehhez képest, lehet a dacomnak köszönhetően, hogy CSAKAZÉRTIS JÓ IDŐ LESZ, és csak azért is jól érezzük magunkat! felkiáltásokkal mentem neki a hétvégének, végül tényleg megemberelte magát az időjárás.

Pénteken, szombaton egész nap csoda jó strandidő volt.

Sikeresen le is égtem anyukámmal egyetemben, 30 faktoros babanaptej alatt is, szóval minden okés volt, hoztam a formám.

A fiúk szenzációsak!
Mindíg is sejtettem, hogy előző életükben valami vízi lények lehettek, de most újra megbizonyosodhattam róla.

Egy olyan medencében töltöttünk napi 5 órát pénteken és vagy 7 órát szombaton, ami Zalánnak bőven állig ért, miközben pipiskedett, de kb. annyira foglalkoztatta, mintha bokáig ért volna neki.

Folyamatosan ugrált, palincolt, merült, búvárkodott, víz alatt úszott, és viháncolt.
Csongor is kb. ennyire élvezte.

Nagyon ritkán mentünk ki a medencéből, csak ha enni, vagy inni akartak.
Szóval nagyon jó volt.

A pech része a dolognak megérkezés után kezdődött, Zaza kapott a szálláson egy allergiarohamot, amit orrspray, meg antihisztamin nagyjából helyre tett.

Aztán volt egy olyan, hogy Csongor a tusolásból jövet megcsúszott, neki esett az ajtófélfának, és nagyon oda csapta a kulcscsontját. Még jó, hogy volt jégakku behűtve, mert egyből belilult neki, így viszont egyből tudtuk hűteni.
Azóta is vacakul néz ki.

Meg hát ugye megégtem, úgy egész rendesen, na de felnőtt vagyok, bírom a kínt.

Aztán szombaton éjjel kezdődött a móka:
Arra ébredtem, hogy Zalán vergődik, sír, nyög.
- Mi a baj?
- Rosszat álmodtam!
Mellé feküdtem, simogattam, beszéltem hozzá, kicsit megnyugodott.
Aztán tök fura hangok törtek fel belőle, elkezdett fájdalmasan sírni, és rájöttem, itt baj lesz.
Felkaptam, hogy hányni kell, Szaladjunk a WC-re.
De csak az előtérig jutottunk, sugárban tört ki belőle, telibe kapva az összes cipőnket, szandit, papucsot, amit csak vittünk.
Előző este feltakarítottam, az ott lévő szőnyegeket mindet kivittem a teraszra, úgyhogy szerencsém volt, szőnyeget nem kellett mosni...

Egész hajnal 5-ig ment a hányós móka, belázasodott, hűtőfürdőztünk, szóval izgi volt.
Reggel mire felkeltünk, mamáék már összepakoltak, szakadt az eső is, de  ha jó idő lett volna, Zalánnal akkor sem tudtunk volna mit csinálni.

Szóval 2 nappal a tervezett befejezés előtt hazajöttünk.
Azóta nincs hányás, de folyamatosan hőemelkedése van, fáj a feje, és szédül.
Szombat óta nem evett, inni is minimálisat.

Ma orvos látta, meg van állapítva, hogy ki van száradva, itassam.

Szóval tök jót nyaraltunk.
Az első 1,5 nap tényleg szuper volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése