2012. július 2., hétfő

Örök érvényű örökzöldek...

Néha kifejezetten szeretem a "közhelyeket".

Az egyik kedvencem:


Akinek nem inge, ne vegye magára!


Az egyik postom kiverte valakinél a biztosítékot, és írt egy hosszú cirkalmasat, "válaszul".

Hogy mire?
Tudom én???

Ez egy személyes blog, az arcommal, nevemmel vállalom amit itt írok.
Írok magamról, a családomról, az életünkről, a gondolataimról, vagy csak szöszögök, zenéket, képeket linkelek be, tudjátok, ahogy ezt általában egy blog írója szokta.

Volt egy bejegyzésem valamiről, ami aznap foglalkoztatott.
Beszélgettem egy dologról egy barátommal, akit abban a postban név szerint említettem.
Ő Derek.

Mutatott nekem egy videót, ami egy szerencsére országosan elismert szervezet egyik kampányfilmje.

Tudjátok: NaNe

Ismeri őket szerintem minden magyar.

Nagyon tetszett az új kampányfilm, és megosztottam veletek is, egy pár személyes gondolattal megtoldva.

Nem volt semmi különös benne, csak tudjátok, amit naponta itt szöszögni szoktam.
Sőt, ez még annál is személytelenebb volt...
Sem név, sem hely, sem időpont, se semmi, ami azt sugallta volna, hogy én most egy konkrét dologról vagy személyről beszélek.

Erre ma kapok rá egy fröccsögő kommentet, egy bizonyos személytől, hogy miért gyalázom, és tötttörötttötötöt....

ÉN????
KIT?
ŐT?

Írtam én bárkinek is a nevét oda?

Én egy kampányról beszéltem, a saját blogomban, amit a saját gondolataimmal egészítettem ki.

Akinek nem inge, ne vegye magára....

Ha én olvasok, látok, hallok valahol egy olyat, hogy egy nő mata részegen meztelenül futkározott az utcán, esküszöm, eszembe sem jut, hogy engem próbálnak meg besározni!
SŐT! Ha azt írják, mondják, látom, hogy egy 35-40 év körüli, vörös, zöld szemű nő volt az, még akkor sem.
Mert TUDOM, hogy én nem rohangáltam...

Tehát:

Akinek nem inge, ne  vegye magára....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése