2014. április 4., péntek

HTC mizéria

Valamit csináltam a telefonommal.
Elvileg SEMMIT, de mivel elkezdett vacakul működni, gyanús, hogy mégis.
Azaz gyanús, hogy a szokásos csordásandis életérzés jött csak elő, újra, na de ez mostantól csak részletkérdés.

Történt, hogy gmail-ből letöltött fotót akartam megmutatni az unokanővéremnek, és látom, hogy a mappa üres.
Vagyis tele, de sérült fájlokkal.
Semmit nem nyitott meg, csak nyomi "szürke háromszögben felkiáltójel" ikonok voltak.

Aztán olyat csinált, hogy nem lehetett csatolt fotót letölteni, zenét sem engedett, és kezdte felhúzni az agyam.

Megdicsérem magam, CSAK 3, azaz HÁROM napig veszkődtem vele, aztán megerőltettem magam és ma segítséget kértem*, elvileg hozzáértőktől.

Mindenkin kifogott.
Javasolták a megtaposást, az árokba dobást **, meg hasonló kis finomságokat, aztán csak a magam agyam után mentem, mikor a fiúk már totál feladták, és mindenki széttárt karokkal, meg vállvonogatással/fejvakarással eloldalgott:

NULLÁZZUK!

Elvileg minden fontosat gépre mentettem róla, aztán töröltem mindent.
Gyári beállítás vissza, SD kártya formázva, úgyhogy kaptam egy szűz telefont, a maga kis görcsös szögletességével...

Az éjszaka jól telt, mire visszaformázgattam a magam szájíze szerint, de újra működik, megvannak a képeim, letölti amit szeretnék, újra, szóval happpyyyyyyyyyyyy!

A névjegyeket/tel. számokat viszont azt hiszem elcseszerintettem.
Elvileg mentve, szinkronizáltam a google fiókommal, csak épp nem találom, hogy hol van elmentődve...

Valami szaki igazán beugorhatna, kedves vendéglátóként aposztrofálnak, ha jó napom van ***... :D

* Tessék most alaposan agyondicsérni!!!!

** ...ja, ez én voltam, van egy jó sztori róla, hogy "...b@szd ki az árokba!", de sajna a személyiségi jogok, meg ilyenek miatt nem mesélhetem el... :)

***Moderálva 04.05-én: MEGOLDOTTAM! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése