2014. április 5., szombat

Néha még én is meglepődök magamon...

...mennyire alkalmazkodom bizonyos helyzetekhez...

Pl. tökélyre fejlesztettem a pihenés készséget, a saját túlélésem érdekében.

Ma d.u. a teljes nullázás küszöbén 2 kiskorúval az ágyamban, mellettem a laptop, amiből a Gru 2 üvöltött, simán aludtam, úgy, hogy 5 percnyi csengőre fekvés után tértem csak magamhoz, hogy "...mintha akció lenne...".

A srácokat nem zavarta, hogy csengetnek, a Gru meg elnyomta a kinti zajokat, vér nem folyt (erre extra sensitive üzemmódban egyből magamhoz szoktam térni), szóval az volt az ébredési pont, mikor már ököllel verték az ajtót.
Csak Csongor egyik barátja volt, úgyhogy nem kellett túl mélyen bocsánatot kérnem a szokatlan időpontban kómás ajtónyitásért, viszont az alvás itt be is lett fejezve.
Azaz felfüggesztve, mert ez ha törik, ha szakad, pihenős hétvége lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése