2015. június 3., szerda

Egy másik blog... :)

Régóta vergődöm már a webshop gondolatával, de "pici halacska" vagyok én egy igazi, komolyhoz, a netes, csináld magad verzióktól meg már kiütést kapok.
Vagy csak 10 terméket enged fel, aminek kedvező az ára, fura feltételeket szab, vagy bazi idétlen a kezelőfelület, szóval sokadjára adtam fel a dolgot.

De mivel szerettem volna egy olyan helyet, ahol meg tudjátok nézni az aktuális készletet, így gondoltam egy nagyot, és készítettem egy blogot nekik.

Itt éritek el:

http://andreaekszer.blogspot.hu/

Próbálok mindig nagyon naprakész lenni, és megtaláltok itt minden fontos infót: méreteket, leírásokat, árat...

Továbbra is működik a "KÉRJ BÁRMIT!" elv, és szeretettel várok bárkit nálam egy kis ötletelésre, hogy igazán egyedi ékszert, dobozt, kisbútort vihess haza!

Keressetek bátran, azért sem haragszom meg, ha a zöldséges stand mellet répa válogatás közben vagyok megszólítva... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése