2011. október 2., vasárnap

Még egy érv a kontrollált táplálkozás ellen!

Nagyon-nagyon büszke vagyok magamra, mert negyedik hete (mióta sokkolt a +7 kg-om) nem ettem egy falat csokoládét sem.
Az első hét pokol nehéz volt, azóta meg nem is érdekel a dolog.
A kolléganők tömhetik mellettem a csokis nápolyit, meg a tábla csokit, nincs dob-dob miatta...

Viszont!

Súlyilag detto ott vagyok, ahol 4 hete.
Semmi változás.
A kenyeret is a minimumra korlátoztam, nem eszek sem tésztát, sem rizst és mégsincs semmi változás.
Vagyis van, annyi, hogy szépen visszalappadtam hasilag, de a súlyom meg sem moccan lefele.

Hogy a francban van ez?????

Szóval ezen felbuzdulva (letörve, csüggedve, dacosan) ma bűnöztem.


Anyának holnap lesz a szülinapja, de mivel délutános leszek, így ma köszöntöttük fel, úgyis mentem a terroristákkal a szokásos potya ebédre.

Ebéd után volt süti, anya készült! Ettem egy francia réééémes.
Nagyon fincsa volt!

Mi is készültünk, mert vittünk neki egy tortát, fekete erdőt, és abból is bebűnöztem egy szeletet.
Remélem holnap a mérleg nem fog heves kilengéseket mutatni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése