2011. október 15., szombat

Egy érv mellette...

Van, aki nem szereti, ha a gyereke tv-t néz.
Szerintem meg hasznos.

Nálunk sokat megy mese, de NatGeo, Animal Planet, ilyesmik is.

Tegnap meg egy főzős műsort nézett Csongor amíg a vacsit csináltam, majd kijött és előadta, hogy holnap délre mostmár tudja, mit csináljak nekik.

Chili öntetes tekercset!

Elmondta a receptet, tök korrekten, és azt mondta ezt szeretné megkóstolni.
Volt otthon Erős Pista, megnyalattam vele, mert nem akarta megérteni, hogy a chili az nagyon csíp.
Egy nyalattól folyt a könnye, úgyhogy megegyeztünk:
"Használom a receptjét", de nem chilivel, hanem pizzaszósszal.

A tésztám az az alap bazsalikomos-oregánós pizzatésztám volt.
Végül hamburger krém lett a pizza szósz helyett, egy kis Zalával, lekentem tojással és sajttal szórtam meg.

Nagy siker!



1 megjegyzés:

  1. Úúúú, ilyet nekem heti kétszer kell kb csinálnom, már lassan írhatnék egy receptfüzetet annyi verziónk van. A spenótos-kéksajtos a csúcs, szerintem!

    VálaszTörlés