2011. október 7., péntek

Gyors helyzetjelentés, amolyan összeesküvés - elmélet féle...

Emlékeztek, olyan augusztus vége fele panaszkodtam, hogy gyors kétszer is torokgyulladása volt a két pasimnak.
Én nem kaptam el, viszont azóta ismét köhögök.
És azóta is, lassan ötödik hete.

Aztán a héten délutános vagyok, és volt egy olyan estém, amikor délután 5 körül kezdtem tökéletesen meghalni, lázas lettem, hol a víz vert, hol a hideg rázott, nem tudtam nyelni, fájt a hajam, a bőröm, a mindenem.
Pont, mint amikor "influenzás" valaki.

Másnap megmutattam magam a dokinak, azt mondta valami vírusos szarom van, de minden másra, meg a szépen zörgő tüdőmre kaptam egy halom izét, antibigyót, antihisztamint, köptetőt, stb...

Bent is állandóan én vagyok a központi téma, hogy "...jajjj, szegény Andika, már megint így köhögsz?! ...még mindíg így köhögsz?!... jézusom, mindjárt megfullad ez a lány!..."

Megszokott tény, hogy jövök-megyek, és közben ugatva köhögök.

Aztán azon kezdtem el az egyik, "jajjjjj, szegény, mióta köhögsz már így!" után azon agyalni, hogy tényleg, mióta is?!
Régen soha nem voltam beteg.
Max. folyt pár napig az orrom, és kész, betegség lerendezve.
Kb. ez a harmadik év, hogy folyton göthös vagyok, zsepi gyílkos és igen, a köhögés.

Aztán rájöttem, hogy azóta van ez, mióta a cégnél minden szezonban beállok én is a sorba az influenza elleni oltásért.
Lehet, hogy idén k*vára ki kellene hagynom ezt a bulit?!

Ja, és a fiaim is kb. 3 éve kapják meg rendszeresen a vakcinát.
Előtte nem igazán betegeskedtek, de az elmúlt 3 évben annyit voltam velük otthon táppénzen, hogy az borzalom.
Tavaly volt nekem a 8 hónapos nonstop köhögés, nekik meg a szinte hetente 1 dokilátogatás, mert szintén: köhögés, orrfolyás, torokfájás...

Gyártsak még összeesküvés elméleteket????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése