2013. május 11., szombat

Nem napozok! Bicajozok!

Andika délelőtt 10-kor bicajra ült, és elindult ügyintézni, könyvtárazni, bóóótolni, aztán délben egy órácskára bevonult az anyukájáék házába, majd szűk 1 óra pihi után folytatta biciklista ámokfutását.

Körbe-körbe, csemetékhez el a világ végére, mert Zazának vettem egy szandit, és elvittem próbára, találtam út közben egy helyet, ahol szemérmetlenül olcsón mérték a gyönyörűségesebbnél gyönyörűségesebb muskátlikat, azt hazavittem, majd megint vissza, bolt, na meg 5 méterenként satufék, mert az árok partján, útszegélyen, itt-ott megláttam valami szépet, és muszáj volt lefotózni.

(Igen, az a trikós vörös, bicajjal, aki bele mászott a gödrökbe, meg lehasalt a fűbe, végig a 47-es mentén, az jaja, én voltam...)

No, 3 óra magasságában sikerült hazaérni, bicaj elrak, Andika szusssz.

Majd most a fürdésnél, lecsupaszodva a tükör elé keveredve duplájára gúvadt a szemem.

Fotóztam ma 2 gyönyörű pipacsot.
Jelentem, azoknak a színe kutyaf@sza Andika vállaihoz, karjához, nyakához képest!
Tök jó, hogy trikóban voltam, így nem póló ujja magasságában van egy piros/fehér színváltós zóna a kis hab testemen...

MÉG nem fáj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése