2013. május 14., kedd

Nyugodtan kövezzetek meg! / avagy: Hiszel a csodákban?!


Vannak dolgok, amik csak akkor „működnek” ha hiszünk benne – ezt mondják.

Aztán egyre többször szembesülök vele, még csak hinni sem kell, vannak olyan dolgok, amik egyszerűen csak úgy maguktól működnek.

Kezdem magammal.
A kis legóember lassan tényleg össze lesz úgy rakva, hogy fix, egész, minden darab a helyén, és jól működik.
Kellett hozzá egy (három) jó szakember, és hit, hogy működni fog.
Teszek érte, és alakul a dolog.

Hetente a gerinctorna, és a jóga, 2 hetente Kati néni varázslatos masszír-keze, és a legújabb felfedezettem, a „ropogtatós ember”, akit elém lökdösött az Univerzum.
Nem tudom együtt, vagy egymás ellenére is, de működnek a dolgaim.

Jó most nekem Andikában.

Tegnap kint volt a ropogtatós ember a cégnél, havi egyszer eljön.
Kértem időpontot hozzá én is, ez volt a harmadik találkozásunk.
Jól összeropogtatott, határozottan kevesebb kellemetlen pont volt bennem, és kevesebbet kattanok, szóval kezdenek a porcikáim a helyükön maradni.

Papának is kértünk időpontot, megengedte a főnököm, hogy bejöjjön Papa a céghez, és így most nem kell beutaznia Békésre (neki is ez volt a harmadik "randi").

Miközben engem gyűrkészett, beszélgettünk, hogy milyen sok csípőficamosnak, lúdtalpasnak kezdődött a születése pillanatában a problémája.
Elég, ha az orvos „rosszul veszi ki”, megnyomódik, meghúzzák,… egy rossz fogástól elcsúszhatnak a kis ízületei, csontjai, és ha nem veszik észre, nem igazítanak rá, akkor így marad.
Így fixálódik, nem a helyén van, amiből mindenféle probléma fakad majd, és csak rakódik, rakódik egymásra…

Mesélte, hogy a fiának egy tesi órán kiment a válla, és a dokik csak megröntgenezték, meg krémet írtak neki rá, ő meg pár nap múlva fogta és „visszaroppantotta”, mikor a kissrác már „kibírta” a kezelést.
Azóta is jól működik.

Rákérdeztem, gyerekeket amúgy is szokott kezelni? Vagy csak a sajátját? …és meséltem neki Csongor hatalmasat gágogó lúdtalpáról.

Mondta, hogy amikor este jön majd Papa hozzá, hozza el nyugodtan Csongort, megnézi, mit tud vele kezdeni.

El is jött, kivételesen volt kedve hozzá a kicsinek.

Hősiesen tűrte a roppantgatást, közben vigyorogtunk nagyokat.

A kezelés végére a bokái szerintem határozottan jobban néztek ki, már nem voltak totálisan beborulva.

Na de a lényeg:

Múlt héten csütörtökön leesett Csongor a játszótéren a mászókáról, és ahogy esett, a kötélhágcsós részen húzta végig a lábát.
A kötél meg szépen leszedte a bőrét, lényegében égési sérülése volt.

Hétvégén apás hétvége volt, nem láttam a sébét, csak tegnap, mikor Papa kihozta a „ROPOGTATÁSRA”.
Borzalmasan nézett ki.
Egy nagy tenyérnyi részen csupa vörös-gyulladt volt a seb körül, a seb meg gennyedzett, levelt, grrrrrrrrrrrrrr…

Miután megropogtatták, mondta a ropogtatós ember, hogy most akkor ad egy kis energiát, és a kezét a seb fölé rakta, és csak tartotta ott a nyitott tenyerét.
Jó 5-6 perc után átadta a srácomat a feleségének, „energetizálja" ő tovább, ő meg neki kezdett Papát kiropogtatni.

Csongor csak annyit mondott: Jó meleg jön a tenyeréből.

Aztán a dologgal nem is foglalkoztam tovább, mert tenyérrel gyógyítani?!
Háááát…
Hiszek én sok mindenben, de azért…

Aztán reggel ébresztettem időben Csongort, hogy betadinos vízzel átfertőtlenítsem a lábát, és igazából nem tudtam eldönteni, hogy nem látok még a reggeli kómától, vagy MIVAN???

A BŐ TENYÉRNYI PIROS GYULLADT TERÜLET ELTŰNT!
Szép rózsaszín volt a bőre, a seb meg?!

Gyönyörű seb.
Tökéletesen bevarrosodva, levelés, genny, meg minden nélkül.

1 éjszaka alatt.

Szóval lehet hinni dolgokban, és lehet szemet-szájat összeszorítva tiltakozni ellene, de igenis vannak „természetfölötti” gyógyulások, "csodák".

Kipukkant a burok, amiben éltem, és egyre inkább szembesülök egy másik dimenzió létezésével.

És most JÓ nekem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése