2013. augusztus 24., szombat

Film 60 / 48.

Uhhhh, most jöttem rá, hogy nagyon nagy elmaradásban vagyok a terveimhez képest!
47-nek betudom az István a királyt, úgyhogy stimmel a sorszámozásom, ugye?! :)

De mostantól filmeket ide, jó tippeket, miket érdemes, plíííííííííííííz! ;)

Zsákmányoltam nemrég bő 30 GB filmet, és egyet valahogy kihagytam.
Ma volt egy kis csend, így nekiestem.

A király beszéde



Egy régi lemaradás volt, ami folyton halogatódott valamiért.
Vagyis kb. tudom miért: a háború ténye.
Valahogy tartózkodással fogadom mostanában azokat a filmeket, amik a II. világháború környékén játszódnak...

Megkönnyebbülés volt, hogy nem volt benne harc, és ráadásul még tetszett is!

Bár megkapta mostanában párszor, hogy a filmes ízlésem hagy némi kivetnivalót maga után, de csiszolható....
Most nem tudom, ez melyik kategória, tetszett, mert jó, vagy tetszett mert bár  béna, de ugyebár nekem baj van az ízlésemmel?! :D

Érdekes a sztori, és szembesülni azzal, hogy az amúgy érinthetetlen, mindenen felül álló emberek is épp olyan hétköznapi EMBEREK, mint bármelyikünk.
Megvannak a maguk hibáik, problémáik, bajaik.
Szerintem ez szerethetőbbé, és közelibbé hozza a másikat, nekem legalábbis.
Amúgy is van egy (sok) chiphibám, nekem zavaró ha valami/valaki tökéletes.
Számomra az a tökéletes, ha valami "torzság" tökéletlenség van a dolgokban, emberekben,...

Szeretem, ha valaki úgy "pofátlan", ahogy a filmben Lionel volt "pofátlan" a királlyal szemben.
Megadja a tiszteletet, de azért keményen irányít, hiába nem az ő tiszte lenne ez, és következetesen ellene megy György akaratának, dühének...

No meg a vége fele a csattanó, hogy kismillió orvost végigjárva kiköt György Lionellnél, majd a végén kiderül, nincs is doktori képesítése, mégis "gyógyít"?!
Veszélyes víz, de olyan gyakori rádöbbenés ez a mai világban is, hogy a papír sokszor jajj, de keveset is jelent!
A tapasztalat, a saját bőr, és a segíteni akarás, no ezeket nem lehet iskolapadban tanulni.
Az utóbbi években elég sok orvossal futottam össze, de az, akit igazi ORVOSnak tekintek ezek között, az sajna nagyon kicsike töredéke az össz. orvosunkhoz képest.

Szóval tetszett...
Ha nem láttad még, hát ess neki bátran, szerintem érdemes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése