2013. augusztus 2., péntek

Strandkörkép - Gyomaendrőd

Tegnap Anya szólt, hogy ha nagy duzzogva, de benne vagyunk, akkor ma elvinnének bennünket Gyomára a strandra, próbáljuk ki azt is.
Na jóóóóó, ha ennyire erőltetik... :D

Ma, bár nem volt már 40 fokos kánikula, és sokszor elbújt a nap, de igazi strandidő volt azért.

A belépő fele volt a gyulai belépőnek, ez határozottan jó pont.

A büfék árai pofátlanul alacsonyak voltak, nem is értem, hogy éri meg nekik ilyen pici árakon dolgozni, de nekünk, strandolóknak ez is határozottan vonzó tulajdonság.

Maga a strand viszont...
Háááát, lehet jobb lett volna, ha csak Füzesgyarmatra ugrunk át!

Ha rossz idő lett volna, akkor igen, szuper választás.
A fedett rész, a benti élménymedence, az úszómedence, mind nagyon tuti.

Viszont kint voltak problémáink:
A gyermekmedence vize jéghideg volt!
Zalán iszonyú fagyos, fél perc után megfordult, hogy ő ebbe benne nem marad!
A gyógymedence forró, ami nekem jó, de a srácok ide nem jöhetnek be.
A nagy medence, ami fokozatosan mélyül, az egész jó, csak itt is fázott Zaza, bár ha benne van az ember egy ideje, és mozog is, akkor nem kellemetlen a hőfok.

Mivel ezek a medencék ki lettek lőve, be kellett menni a fedett részbe, viszont ettől meg az ideg ölt meg, hisz kint ezerrel süt a nap, mi meg naphosszat bent vagyunk egy zárt térben?!

Szóval hűvös időben, ősszel-télen-tavasszal jó választás, de amúgy inkább Gyarmatot választanám...

A benti úszómedencében volt egy  döbbenetes kis intermezzo:
Mikor bementünk, akkor már ott úszott a középső sávban egy férfiember, szép lassú, egyenletes tempóban.
Oda-vissza...
Nem tudom, mikor kezdte, de amit ÉN láttam, az 70 perc volt, egyetlen 3-4 perces megállóval, amikor a szemüvegét igazgatta, és fújt egyet. Majd ismét elrugaszkodott, és oda-vissza...
Mikor kimászott a vízből a 70. perc végén, azon csodálkoztam, hogy ránézésre egy tohonya fráter, de basszus! HETVEN PERC úszás, lényegében megállás nélkül?! :O
Ha lett volna kalapom, megemeltem volna előtte!

Egy másik üde színfolt: WW találkozó volt a strandon, kismillió bogár volt ott, meg régi WW kisbuszok, de volt néhány német rendszámos oldtimer, gyönyörűséges autók hada...

Hazaindulva csak nem bírtam magammal, és kattintottam párat az "útban lévőkről". :D

Kedvencek :)

Szép a hátsójuk is! ;)

Citrom utánfutóban készítik a koktélokat


Amúgy meg ma a srácok nem igazán voltak formában, nyafogott Zaza is, pedig nem szokása, mindenen elsírta magát, aztán estére szuperül felment a láza, berekedt, fáj neki a nyelés, fájt a feje, folyik az orra, mint a veszedelem, szóval nem alaptalanul volt ennyire nyűgös.
Asszem benyalt valami cuki kis kórságot.

Az én torkom sem százas, és az én orrom is tele, nem győzöm papírzsepivel magam...

De holnapra mindenki jól lesz!

Legyen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése