2014. május 30., péntek

Annyi minden történik!

Annyi minden jó.
Annyi minden rossz.
Naponta leülök egy pillanatra, hogy na ezt le kell írnom! - aztán felállok, hogy majd...

Fura időszak van, kicsit várom is a végét, mert kezd zavarni mindaz, ami körül vesz.
Majd...

Viszont!

Jó hírek sora:

- Július 5. : Körösladányi napok - találkozzunk, kézműves standom ott lesz, úgyhogy Ladányiak, most élőben is... ;)

- Augusztus 9. : Boszorkányfesztivál: ma regisztráltam, szintén ott leszek! :D

Mi van még?!

Jaaaaaaaaaaaa!
Az a bizonyos December 13. :D

Tegnap hívott a Hugim, hogy:
- ...NEGINEGINEGINEGI! Van valami programod december 
13-ra???

Felhívtam a figyelmét, hogy jelenleg májust írunk...

Mondj igent! Érj rá!
- Jó, ráérek....
- AKKOR MEGYÜNK ÁKOS KONCERTRE!

Ennyi... :D

Dec.13. Papp László Budapest Sportaréna, tombolda tér...

Mit is mondtam 2013. december 31-én?!

Elég sok minden bejött belőle, a java még hátra van, de türelmes vagyok, és kivárom.
A lényeg, hogy minden ÍGY sikerüljön a végén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése