2014. május 30., péntek

Láblógatós... Aham!

A héten 12 órában dolgoztunk, ma először kell rendesen, 2-re mennem.

Ez egy láblógatós, semmit nem csinálós nap lesz! - ez volt a terv...

No, ehhez képest kétszer voltam a városban, és volt egy gyors köröm, megint pár perce...

Éljen a láblógatós - semmit nem csinálok! - nap!

Eszek.
Telefon csörög.
Délutános napközis tanítónéni.

Gyomor össze ugrik- mi a szösz történhetett?

- Szia Andi! Már mindenki elment, csak Csongor van itt. Mikor érsz ide érte?

....azért megvolt a 3 másodperces néma csönd, míg végig futtattam, ennek milyen információ tartalma kell, hogy legyen a számomra...?!

...aztán leesett, hogy eccccer aláírtam egy papírt, hogy május 30. pedagógus nap, nincs napközi...

áááááááááááááááááááááááá

Úgyhogy hívtam gyors az anyukámat, hogy kap ajiba 2 csemetét, és mázli, hogy ráért.
Mire össze szedtem őket, már ott is volt, nem nekem kellett bicajjal levinni őket, mert akkor tuti elkések a munkából....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése