2014. május 5., hétfő

Volt egyszer egy majális...

...mert ezzel adós vagyok.

Szóval meghívtak a kézműves vásárba a szervezők, és akartam, NAGYON, de féltem, rettegtem, zizegett minden porcikám mert hát izé...

Szóval én CSINÁLNI  a kis szépeimet, megtervezni, összevadászni a dolgokat hozzá, elkészíteni: na EZT imádom!

Viszont árulni....
Ez nekem olyan "kurválkodás".
Kitenni, hogy ez van, tessék, vidd! - jajj, ez nem az én világom...

Más, ha kérik, ha nem én "tukmálom", mert úgy élvezem, de a vásározás az messze állt tőlem mindig.

No, most mélyvíz, városi placc, én és a világ.

Egy borzalmas óra után rám rontott 2 barátnőm, elkezdtünk csacsogni, olvadt a jégcsap, lazult a hangulat, és...
MEGINDULT A NÉP!

Egyik pillanatról a másikra minden tök magától értetődőnek tűnt.
És élveztem!

Jó volt látni az arcokat, szemeket, ahogy fogdossátok, nézegetitek, próbálgatjátok a szépeimet.

Azt az örömet láttam viszont rajtatok, amivel én készítettem őket. :)

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki meglátogatott a figyelmét, a sok-sok-sok dicsérő szót, a lelkesítést, meg mindent!
El sem hittem volna, hogy ez ennyit jelent, és ennyit tud adni!

Szóval nagyon jól sikerült, és köszönet érte, elsősorban a szervezőknek, Andinak, Anikónak, meg Nektek, akik eljöttetek.

Végül itt vagyok "én", amilyen OTT voltam... :)

Hugim szerint: "...mint a nagyok!" :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése