2014. május 5., hétfő

MissNegi

Családi "titok": otthon csak Negi vagyok.

Ha pl. Samu veszi fel a Hugim telefonját, és azt mondom: Szia, Andi vagyok! - akkor csak néma csend, de ha ezt mondom: Negi vagyok!, már csacsog is a kölök.

Az ikrek is így ismernek, szóval levakarhatatlanul rajtam maradt.
Hosszú sztori, vicces, de most nincs kedvem elmesélni, meg nem is olyan fontos...

No, de a lényeg: kérés volt, hogy egy helyen legyenek a készleten lévő dolgaim, és a facebook albumok nem naprakészek, a blog szintén nem, mert nem fogok visszafele törölni benne, úgyhogy kellett egy hely.
Így jött létre a MissNegi.

El vagyok maradva veszettül, de gyerektelen hétvégém jön, tessék szorítani, hogy szép napos idő legyen, és az ékszereket is fotózom és töltöm majd fel sorban.
Addig is itt vannak a kincses ládák, egyéb faárú, válogassatok kedvetekre!

...ééééés nyugodtan "zaklassatok" egyedi kérésekkel, a legnagyobb kihívás, ha elém áll valaki, és azt mondja: "...én valami ilyesmit szeretnék...."

Ó, és egy fontos dolog, ami eddig lehet nem volt egyértelmű: abszolut számlaképes vagyok, tehát ha ilyen problémád van, ez sem akadály! ;)

Itt keresgéljetek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése