2014. június 15., vasárnap

Amikor a tudatalatti dolgozik

Gyilkos indulatok dúlnak bennem...
A dühömet jól ismerem, kontrollálom, és uralom, legalábbis eddig így gondoltam.

ÉN igen, a tudatalattim, vagy a másik Andi viszont nem.

Vagy alvajáró vagyok, vagy tudathasadásos, vagy nem tudom, mi a magyarázat arra, hogy matatok a hatalmas és régen használt halálfejes textiltatyómban, és mi van benne?!
A hatalmas konyhakés, amit még az Apukámtól kaptam...

A táskámban.
Egy olyan 20 cm élhosszúságú kés.

Szerintem sikítva meneküljön, aki meglát, és tudja, hogy van okom haragudni rá, mert ÉN kedves vagyok, és megértő, és jaja, leszarom, de nem tudhatod, mikor veszi át a hatalmat felettem az, aki ezt a bazi nagy kést belepakolta a tatyómba!

ÉN szóltam!

Jessszusom, ÉN is kezdek félni, önmagamtól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése