2014. június 15., vasárnap

Éjszakai tortasütés

...az úgy volt, hogy évek óta úgy jön ki mindkét srácom szülinapja, hogy hétköznap van és én délutános vagyok.
Így nem tudunk együtt ünnepelni suli után, de megoldottam:
Előző napra rendelem a tortát, eldugom, és reggel tortás ébresztő van.

Most vasárnapra esik Zalán szülinapja, Anyáéknál ebédelünk, úgy rendeltem a tortát, hogy majd ott ebéd után felrobbantjuk.

Ma reggel Zaza elkezdett ugrabugrálni, hogy "...de jóóóó, holnap reggel akkor úgy ébresztesz, hogy hozod a tortámat és eléneklitek nekem a happy birthday-t...?!"

Mondtam, hogy szerintem nem lesz reggel torta...

Erre jött a konyulás, hogy "...akkor most elmarad a szülinapom?!"

Áááááá, nem akarom a kis csalódott arcát, és egy torta igazán nem nagy dolog, hogy boldog legyen, szóval...

Meccset néztek, én meg vártam.
Aztán az első félidő végére ki is dőltek, én meg kiugrottam a konyhába, és neki estem a sütkérezésnek.

Olyan kellett, ami gyors, egyszerű, finom, és torta forma, szóval nem cifráztam túl.
Csináltam egy kerek piskótát, félbe vágtam, ment bele puding, rá fagyasztott vegyes erdeigyümölcs, rá puding, a torta másik fele, és csokimáz.

Bent csücsül a hűtőben, és várja a reggelt....

A kis szöszim remélem kiugrik majd a bőréből! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése