2014. június 14., szombat

Kézműveskedősdi

Mai napig rám kérdeznek, sűrűn, hogy amiket közzé teszek ékszereket, dobozokat, akármiket, azokat meg lehet-e venni.

Igen, meg lehet. :)
De lehet kérni is, személyre szabottan, mert kifejezetten örülök, ha valaki valami egyedi kéréssel keres meg, amin agyalhatok napokig, míg összerakom fejben, aztán jöhet a kivitelezés!

Keressetek bátran, eddig csak 2-3 emberkét ettem meg őket viszont nyárson sütöttem, fincsa zöldsali körettel tálaltam, a többiek túlélték, sőt, asszem örültek is.

Ha nem elég a fotó, élőben is meg lehet nézni a dolgaimat, rám írsz, és megbeszéljük, mikor vagyok itthon, és ha vállalod a 4. emeletre felmászást, akkor hajrá! :)

Ó, és egy fontos infó:
Számlaképes vagyok! ;)

Itt egy kis szemezgetős link, amit ezer éve nem frissítettem, és szégyellem is magam érte, de folyton elmarad.
PÓTOLOM, mihelyst lesz szabad 3-4 órám! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése