2014. augusztus 12., kedd

A léggitárosról…

…az úgy volt, hogy én ugye kint voltam a kézműves soron árulni, a srácaimra meg Anyáék vigyáztak.
Mivel volt egy csomó jó program, no meg UGRÁLÓVÁR, meg hasonlók, Anya kihozta őket a fesztiválra.

Először tiszta feszült volt, hogy most mi lesz? – de mondtam, ne rohangáljon utánuk, a 2 gyerek úgyis 100 fele szalad, kár idegeskedni.

Ez egy akkora hely, ahol tuti nem vesznek el,  ismerni meg ismerik őket annyira, hogy inkább sikítva menekülnek előlük, mint hogy ellopják őket.

Ha éhesek-szomjasak lesznek, úgyis jönnek..

Nagyon jól érezték magukat, volt egy csomó barát, rohangáltak, ugrálóváraztak, nézték a programokat.
Este haza mentek vacsorázni, és vastagabb ruhát venni, majd vissza az IHM koncertre.

A nagy sötétségben Csongor azonnal eltűnt, bele a színpad előtti tömegbe.
Zalán is próbálkozott, de hamar vissza jött a standomhoz, őt zavarta a nagy tömeg.

Állok a standnál, jöttek-mentek az emberek, és közben hallgattam a Mirígyék koncertjét.

Valahogy fél aggyal fogtam azt is, hogy egy önként jelentkezőt kérnek.

A következő, amire kiéleződött a hallásom:
- Mutatkozz be!

- Varga Csongor vagyok….

- Tudsz gitározni?

- NEM.*

- Na, majd most megtanítalak…

MIVAN???

Féloldalt néztem, látszott a hatalmas kivetítő, és igen, tényleg a srácom állt a színpadon.

Gyors lekoccoltam, ott hagytam a standot, és mentem gyereket nézni.

Nagyon édes volt, semmit nem engedett ki magából a nagyképű-flegma Csongorból, amit otthon olyan sokszor eljátszik.

Visszafogott volt, kedves, jófej, vette a poénokat, jól reagálta le, és annyira imádnivaló volt!

Kapott egy kis gitárleckét aztán jött is a nagykoncert, egy kis AC DC-s zúzás, és baromira élvezte a kölök!

Aztán elköszöntek tőle Mirígyék, gyerek le, vissza, az első sorba, mert hát hol máshol lenne?!

Koncert után tűzijáték volt, és csak ezután keveredett elő a srácom.

Nagyon cuki volt, szinte megilletődött-visszafogott.
Csak annyit  mondott, hogy jó volt, és élvezte, na meg hogy a Vazul néninek pálinka szag jött a szájából (de ez titkos infó!)

Amúgy most év közben mikor Pista bácsi elővezette, milyen darabokat kell megtanulni a záróvizsgára, ott volt az a pont, hogy Csongor nem ment többé gitár órára.

…mert hát ugye nem képzeljük, hogy kiáll ennyi ember elé, és szerepel?!
(Kb. max. 50 főre tippelek, hányan lettek volna a vizsgán, gyakorlatilag csak a szülők…)

Pár ezer elé meg persze simán kiállt...

Nem értem én ezt a kicsi pasit!


*Húúú, ha Kincses Pista bácsi ott volt, lehet a szívéhez kapott, mert 1,5 évig járt hozzá Csongor gitárórára…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése