2014. augusztus 25., hétfő

Boldogságos

Azért jó, és különleges dolog kézművesnek (vagy egyedit alkotónak) lenni még ha ez a titulus elsőre lehet nagyképűnek is tűnhet, mert én ha szembe találkozom egy általam készített ékszerrel, azt egyből felismerem.

Annyira jó érzés, amikor megállok valakivel valahol beszélgetni, és rajta van egy gyűrű, fülbevaló, nyaklánc, vagy karkötő, amit én készítettem.
De van, hogy a boltban a sorban áll előttem valaki a kasszánál, vagy a postán, zöldségesnél..., rá nézek, és tudom...
Boldogságos érzés, mert EZT az ékszert választotta, és X nap / hét / hónap... elteltével is örömmel nyúl hozzá, és veszi fel reggelente. Szereti, épp annyira, mint amennyire én szerettem elkészíteni.

Az meg egy külön idősíkba repít, mikor valaki direkt engem keres meg, és kér tőlem valami olyat, ami a számára fontos.

Még 2 hete keresett meg egy kedves leányzó, hogy az esküvőjére szeretné, ha a menyecske ruhájához és a koszorús lányainak is én készíteném el az ékszert.

Ma feljött hozzám a barátnőjével, és ötleteltünk.

Beterítettük az asztalt az adott színű kellékekkel, és össze raktuk, hogy melyik milyen lehet.
Élveztem, ők is, és már alig várom, hogy kész legyenek, és megmutathassam őket!

Megtisztelő, hogy engem választott és bizalmat adott, hogy az egyik legfontosabb napnak az életében a részese lehessek, még ha csak egy ilyen kis aprósággal is.

Boldogság van... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése