2014. augusztus 6., szerda

Napi kórkép

Ha valaki beteglátogatóba készülne hozzám, továbbra is szeretettel várok mindenkit és még minig imádom a csokis-mogyorós sajttortát, attól előre is elnézést kérek, mert lehet érdekes "illatok" verik majd orrba.*

Mivel a 6 féle bogyó, amit jelenleg szedek csak annyit eredményezett EGYENLŐRE, hogy szabadságolta a vesémet/májamat, és kerekre vagyok dagadva a bennem keringő gyógyteáktól **, így különféle praktikákba kezdtem, önmagam gyógyítandó. ***

- Van egy tálka zúzott fokhagymás mézem (veszett rossz az íze még így, féltompa ízleléssel is!)
- Van egy tálka citromdarabos, reszelt gyömbéres mézem (grrrrrrrrrrr)
- Teafa olajas inhalálás
- Mentás inhalálás
- Grapefruit mag csepp
- Csalán tea (méregtelenítő, vízhajtó, hátha a betárolt 3-4 lityi vízből távozna valamennyi)
- Kakukkfű tea (ja, igen, köhögök is, nem kicsit!)

Szóval a lakás bűzlik a különféle szerektől, de azért én szeretettel várok minden kedves érdeklődőt, aki jót nevetne a bödön hangú**** barátnéján, vagy esetleg szemtől szemben adna át újabb vajákolási technikákat ördögűzésre - akarommondani : göthösség ellen.

* Nekem mázlim van, nem csak nem hallok fél fülre, és az ízlelésem is tompa, de szagokat azt abszolut nem érzek.

** Semmi gáz, nyár van, papucsban lehet járni! A gyűrűmet meg úgysem szoktam levenni...

*** A felírt bogyókat persze jó kislány módjára szépen takarosan eszegetem azért

****...mint egy jó hatvanas, erős bagós faszi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése