2014. augusztus 5., kedd

Helyzetjelentés Aprajafalvából

A tegnapi "aránylag jól vagyok!" - életérzés után a vicces kedvű Univerzum rendezi a sorokat.

A derekam már egész jó, tegnap már feleztem a fájdalomcsillapítómat, korrektül járok, bár ülni még nem egy örömünnep.

Viszont szombat óta tart a nátha uralma, túl vagyok a második 100 db-os zsepkendőn, és random mód jönnek rám a lázas időszakok.
Hangom egy szál sem, legtöbbször, aminek a srácok és a macsek tuti örül, én már nem annyira.
A legnagyobb gáz azonban, hogy 2 napja nem hallok a bak fülemre, szóval most fül-orr-gége...

Tessék nekem nagyon-nagyon szorítani, mert ha péntekre nem leszek ép és egész, akkor nem is tudom mi lesz...
Valaki vállal egy vásározást helyettem, a cuccaimmal?! :)

Lécci, "szidjatok", szorítsatok, és kérek sok-sok pozitív energiát!

Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése