2011. augusztus 27., szombat

Hozom a formám - sokadik felvonás

Nincs elég bajom, úgyhogy az unatkozást megelőzendő Univerzum Öreganyám adott egy kis szorgalmi feladatot, bónusz gyanánt.

Reggel Zalán 38,5 fokos lázzal ébredt, lázcsillapító, hűtőfürdő, mi így kezdtük a mai napot.
Fájlalja a fejét és a hasát.
Épp így kezte 1,5 hete, sajna nem a mi doktornőnk rendelt. Az orvos azt mondta csúnya a torka és adott rá antibiotikumot.

A láz 2 napig tartott, a torkát továbbra sem fájlalta, csak a fejét és a hasát, nem igazán evett és elkezdett köhögni.
A héten csütörtökön megmutattam a mi dokinőnknek is, végre dolgozik, azt mondta semmi vészes.
Erre ma ezzel a magas lázzal ébredt.
Továbbra is köhög (reggel), fáj a hasa és a feje.

Délután leűltem vele legózni, majd egyik pillanatról a másikra elkezdett veszettül vakarózni.
Mondom, ne mard már magad, mutasd, hol viszket?
Erre feláll, a lába hátul merő egy egyöntetű "hólyag". Bőrből kiemelkedő, de nem piros, csak hatalmas duzzanatok, mintha csalánnal verték volna össze.
Majd következő pillanatban a hátát vakarja, leveszem a pólót és ott is szépen jönnek elő ezek a szarságok.
Szinte a szemem előtt nőttek és jelentek meg újabb és újabb helyeken.
Szaladok a konyhába, kalcium pezsgőtabletta, cetirizin, hírtelen ezek jutottak az eszembe és beraktam a kádba, langyos vízzel fürdettem.
Ennek örült, gondolom hűlt a bőre és nem égett annyira a sok izé rajta, viszont a vízben bevörösödtek a duzzanatok, pedig totál langyos volt a víz.

Kivettem, óvatosan leszárigattam a bőrét és bekentem Fenistillel.
Így lassan elcsendesedett a viszketés és már nem marta magát.

Minden napra egy talány:
Mi  a frász ez?!

Nem evett, nem ivott semmi szokatlant, nem voltunk kint az utcán a hőségben, csak a szembe lévő boltba szaladtunk át, ami 50 m-re van kb. és azt is még délelőtt.
Mivel ver már ez az Ö.Sz. megint?!



1 megjegyzés:

  1. Szerintem allergológus-immunológus dokik a ti megyétekben is léteznek...

    Jobbulást!

    VálaszTörlés