2011. augusztus 15., hétfő

MRI

Van már nekem ilyenem is!
Mondjuk örülni nem örülök, na de mámmmámáááá!

Szóval:
Lumbális részen totális csere érdekel, az enyém K.O.

Együtt ücsörögtem reggelente a gyermekorvosunkkal, ő a fiát hozta tornára én meg vártam, hogy kezdődjön a kezelésem és elvittem neki a leletemet. Megkértem, hogy fordítsa le emberi nyelvre, mert csak 1 hónap múlva lesz randim a reumatológussal.

Az alsó első 5 csigolyánál mindenhol van kiboltosulás, ebből 2 eléri az ideggyököt.
Végig meszesedés van, van egy édes kis jóindulatú érdaganatom és az utolsó mondat: a kisizületek degeneratív elváltozása.

Kinek kell?!

Ma letelt a fizikoterápiám, asszem mondhatom, hogy most tök jól vagyok.
Holnaptól lesz kérdéses, hogy milyen napi 8 órát végig űlni, de ez ellen nem tudok tenni. Még mindíg nem nyertem a lottón!

Szeptembertől újabb felvonás, lesz 10 alkalom egyéni torna a gyógytornászommal, azt javasolta Ő is és a gyermekorvosunk is, hogy a napi táncrendembe iktassam be a gerinctornát, akkor talán elébe lehet menni a nagyobb bajnak.

Na, majd meglátjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése