2011. augusztus 29., hétfő

Voltunk orvosnál...

Andika elregélte mi történt szombat óta, precízen, majd levetkeztettem a gyereket.
Egy darab folt, kiütés, SEMMI nem volt rajta.
Tiszta hülyének éreztem magam, hiába forgattuk körbe-körbe, ott állt csóró egy szál pöszörőben és tök hibátlan, sima volt a bőre.

Megnézte a torkát a doktornő, azt mondta már gennyes is neki és a nyakán a nyirokcsomók nagyon meg vannak duzzadva.
Kapott Zinnatot és mondta, hogy folytassam a cetirizint, meg a kalciumot tovább, azt nagyon jól csináltam.
A foltokra meg azt mondta, hogy biztos a lázzal van összefüggésben, mert mivel most totál normál a hője, nem is látszik rajta semmi.

Kaptunk beutalót a laborba is, holnap vizeletmintával szaladás van, a veséje miatt ez nálunk alap.
És várunk, figyelem, szerdán kontroll.

Én meg égtem, mint a rongy, hogy állítom, hogy tokától bokáig csupa folt a gyerek, és mire levetkeztetem, sehol semmi...

3 megjegyzés:

  1. Elég röhej lehetett...hüjje betegségek :/

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy első nap fotóztam, amúgy már magamban sem lehetnék biztos, hogy nem beképzeltem-e...

    VálaszTörlés
  3. Mért nem vitted a blogod ,vagy a fotót magaddal?? :D na jó csak vicc volt tudod!!

    VálaszTörlés